Hvordan flygter man fra et sygt samfund? Flow, Rausch & Parallelsamfund
https://chaosnavigator.substack.com/p/hvordan-flygter-man-fra-et-sygt-samfund
Det er stærk læsning med mange sandheder. Jeg som en del af acephali har været i kamp med toppen og intet andet end tilbageskridt f
Efterlades. Magtløsheden og ligegyldigheden rammer hårdt når selv små selvforsynings skridt og landabyfamfund går i vasken, de fjerner jo blot det opbygede uden at blinke. Men kampen fortsætter. Ideer og udvikling er ikke muligt i danmark fra hvad jeg ser og har været medvirken til. Jeg er dog fan af en tanke jeg har gåret med længe, at samle os alle under en fane og tage kampen om danmark tilbage. Et parallel virke af “demokrati” hvor folkestyret har en grundvold alle kan forholde sig til. En kandidat til at samle mange under fanen uafhængihed af systemet. Mange ser jeg kæmpe deres egen kamp fx 5g, vacciner, deep state, økologi etc. på hver deres front og glemmer vi alle der kæmper har den samme front og ideologi, frihed. Jo mere splittet og opdelt vi er jo mere står vi i stampe. Man flygter ikke fra et totallitært styre man etablere med fælles kamp en paraply orden af dansk nationalisme. Det er meget muligt vi gerne vil flytte folk i retning af sandhed, så er det på tide vi selv som den del af sandhed er store nok til at indgå med andre i et langt større fællesskab hvor alle som kæmper kampen har forståelsen af en nationalistisk uafhængighed af deep state ideologi.
Blot en tanke og godt indlæg.